8.18.2010

Ahol Bárdosi Sanyi is ott volt!

Vagyis most következik az Extreme Weekend beszámolója!

Egy újabb meghívásnak eleget téve utaztunk át Dorogra, az Öböl Beach-ez. Az út nem volt egyszerű, de a helyszín... hát az valami király volt. Gondoljatok bele: kanyargós kis utca, panelsor jobbra-balra, majd az utca végén kereszteződés, ahol ha helyes irányba mész, rögtön a Beachen találod magad! Itt lehet horgászni, vizibringázni, fürödni, napozni, bmx-ezni, bulizni... mindent! Megérkezvén mi is csak ámultunk.

Majd észrevettük, hogy Cuc-nak van egy hátsó defektje, de mivel tudtuk, hogy Szatyi jön utánunk, gyorsan segítséget kértünk Tőle. Amíg vártuk, hogy megérkezzen, kipakoltuk a szokásos kis Shop-os felszerelést, illetve nézelődtünk. Mivel a kapuval szemben álltunk meg, így nem volt nehéz dolgunk, s minden érkezőt elsőként vehettünk szemügyre. Eleinte inkább a bringások és a helyi gyerkőcök jöttek nézelődni. Majd befutott Szatyi: hozott pótkeréknek egy BBS-t! :D Még nem raktuk fel, csak letelepedtünk a kis pavilonunk alá trécselni. Lassacskán érkeztek az első résztvevők: mindenféle márkák képviseltették magukat, még szlovákiából is érkeztek spoilerezett, ültetett, nagy zenés autók. Néhány szép volt, de akadt köztünk nem tetsző is... persze ehhez hozzá kell tenni a mi kis hitvallásunkat is: "Spoiler, nein danke!" De a tuner vasak mellett érkeztek veterán autók és motorok is, akik az öböl másik oldalára parkoltak.

Amint beszélgettünk, egyszercsak egy ismerős arc közeledett felénk... ismerős, de nem tudtuk honnan. Beszélgettünk is pár szót, majd mikor elsétált, akkor esett le nekünk, hogy Bárdosi Sanyi volt az! Egymásra néztük.. vajon miért van itt? Nah majd kiderítjük!

Az idő haladtával egyre jobban beindultak a programok. Néztük, amint egy speciálisan kialakított rámpán sorban ugranak a srácok gördeszkástól és biciklivel együtt a tóba. Mókás látvány volt a sok nagy repülés és esés, bár azt megállapítottuk, hogy mi nem próbálnánk ki! :) De ami igazán lekötött minket, az a modell helikopter show volt. A profik a tó felett a fizika törvényeit megcáfolva játszottak a modellekkel, amely táncolt és repkedett fejjel lefelé a víztükörtől pár centire, jobbra-balra, mint egy buzogány, majd fel, majd le, mindig éppen csak lekerülve a vizet. Nekem nagyon tetszett. De előkerült egy kis motorcsónak modell is, ami olyan sebességgel hasította a vizet, amit nem várna az ember egy ilyen kis járműtől.

Közben mi is előtérbe helyeztük a technikát, és Szatyi nagy lelkesen kicserélte a defektes kereket a BRM pótkerékre. Ami meglepő volt, az az hogy mennyire jól áll CUC-nak ez a felni. El is gondolkodtunk egy pillanatra: mi lenne ha valami újat tennénk fel... nah majd egyszer talán. :)

Majd úgy döntöttünk, hogy összepakolunk, és átsétálunk megnézni, hogy mi is történik az öböl másik oldalán. Itt megtaláltuk a veteránokat is, amint szépen felsorakozva állnak oldtimer autók és motorok, s tulajdonosaik bőszen beszélgetnek és osztják meg tapasztalataikat, élményeiket egymással. Kicsit arrébb nagyobb tömeg és hangerő volt, megnéztük hát mi is zajlik ott. Amatőr birkózás a homokban! Ahha, megvan, hogy miért is van itt Bárdosi Sanyi: ő volt a műsorvezető és zsűritag is egyben. Egy kicsit nézelődtünk mi is, majd elindultunk vissza az autókhoz, majd haza.

Sajnos nem voltunk túl sokan, de nagyon jó a helyszín, így remélem újra lesz alkalom arra, hogy meglátogassuk.

Lábjegyzetként hagy mondjam el a találkozó kedvenc mondatát: "Anya, gyere, kakiltam!" - Aki érti érti, aki nem, az inkább ne is akarja megérteni! :D

És most képek helyett talán jobban mesél a videó:

De persze képek is lesznek... hamarosan!